2002 CAB Gallery Retrospective 1999 - 2001, Essor Gallery Project Space, London, UK Between Language and Form, Yale University Art Gallery, New Haven, Connecticut, US Amsterdam Revisited: Adam & Eve On Sex, Tolerance and other Dependencies, De Appel, Amsterdam, NL Reaction - A Global Response to 9/11, Exit Art, New York, US Art Aficionado Auction of Cigar Box Art, Birmingham Museum of Art, Birmingham, Alabama, US Just Remember: It's Vienna, Galerie Hubert Winter, Vienna, AT Welfare State International, London, UK Light & Shadows..., Galerie Anselm Dreher, Berlin, DE From the Observatory, Paula Cooper Gallery, New York, US Galerie Pietro Spartà, Chagny, FR Coolecção Onnasch: Aspectos da Arte Contemporânea, Museu Serralves / Museu Arte Contemporânea, Porto, PT Conceptual Art 1965 - 1975 from Dutch and Belgian Collections, Stedelijk Museum Amsterdam, NE DIN Art 4 - 560 Künstler und 1 Formular, Museum für Kommunikation, Hamburg, DE 2002 Benefit Silent Auction and Gala, White Columns, New York, US Parole, Parole, Parole, Galleria Civica di Arte Contemporanea, Trento, IT Water - Sand — Space, The International Art Exhibition: Sharjah Art Museum, UAE; Städtischen Galerie Wolfsburg, DE Private Views, London Print Studio Gallery, London, UK Collections, Stedelijk Museum, Amsterdam, NL Startkapital, K21 Kunstsmamlung Nordhein - Westfalen, DE 20 Years in Danish Art, Stalke Galleri & Galleri Kirke Sonnerup, DK The Artists» Memory, Stadtische Museen Jena, Kabinett im Stadtmuseen, DE Ideal Avalanche, The Pond, Chicago, Illinois, UK Pièes de Collection / Oeuvres Contemporaines, Une Proposition de Françoise et Jean - Philippe Billarant, Ecole Supérieure des Beaux - Arts de Nîmes, ESBAN @ Hôtel Rivet, FR Hors d'Oeuvre, Artist's Pages, Le Journal de l'art Contemporain en Bourgogne, No. 10, FR Frenetic Interferences a presentation of MEMORY / CAGE EDITIONS, Museum Store of The New Museum of Contemporary Art, New York, US Sens Giratoire Exposition Collective Peintures, Photographies, Installations PASSAGES, Centre d'Art Contemporain, Troyes, FR Ilona Ruegg, Kunsthalle Bern, Bern, CH Kunst und Schock Der 11, September
und das Geheimnis des Anderen, Eine Austellung mit Bildern und Texten in Zusammenarbeit mit Lettre International, Haus am Lützoplatz, Berlin, DE Art Unlimited, Basel Art Fair, Basel, CH Les Horizons du Paysage, curated by François Montliau & Hubert Besacier, Maison de la Culture de Bourges, FR Ansammlungen von Ingrid Wald und Gerhard Jaschke («Freibord»), Sommerallerie, Unterretzbach, AT Out of Print Edição Esgotada, Museu Serralves, Museu de Art Contemporaneâ, Porto, PT De Concert, Oeuvres d'une Collection Privé, Frac des Pays de la Loire, FR What About Hegel (And You)-RRB-?
Thomas SCHEIBITZ Der Tisch, der Ozean
und das Beispiel 2005 MDF, wood, aluminium, styropor, vinyl, lacquer and spray 26 pieces: 9 sculptures and 10 bases overall dimensions: 196.85 x 283.47 x 275.59 inches; 500 x 720 x 700 cm
in 3 → ∞ [Three to Infinity]: New Multiple Art (London: Arts Council of Great Britain and Whitechapel Art Gallery, 1970), 5 — 9; Katerina Vatsella, Édition MAT die Entstehung einer Kunstform: Daniel Spoerri, Karl Gerstner
und das Multiple (Bremen: Hauschild, 1998); and Maja Wismer's «One of Many: The Multiples of Joseph Beuys» in this volume.
Some theologians felt his slashing attack on Schleiermacher in his 1924 work Die Mystik
und das Wort was extreme.
(Die idealistische Philosophie
und das Christentum, Gütersloh, 1926, esp.
(As an illustration of this critical re-interpretation of myth cf. Hans Jonas, Augustine
und das paulinische Freiheitsproblem, 1930, pp. 66 - 76.)
(«Der Geist des Orients
und das Judentum» and «Jüdische Religiosität,» Reden über das Judentum, op.
by Josef Boni and Walter Nigg [Bern: Verlag Paul Haupt, 1940], pp. 21 - 25; Franz Rosenzweig, «Die Schrift
und das Wort,» in Martin Buber and Franz Rosenzweig, Die Schrift und ihrer Verdeutschung [Berlin: Schocken Verlag, 1936], pp. 76 - 87.
(Martin Buber, Die Rede, die Lehre,
und das Lied [Leipzig: Insel Verlag, 1920], pp. 40 - 79.
xii — «Das mathematische Denken
und das Ich») To Buber I - Thou and I - It alternate with each other in integral relation.
Not exact matches
«The Problem of the Historical Jesus» (ET by W. J. Montague of «
Das Problem des historischen Jesus», ZTK 51 [1954], 125 - 53 [= E. Käsemann, Exegetische Versuche
und Besinnungen I (1960), 187 - 214]-RRB-, Essays on New Testament Themes.
ET by D. Cairns of
das sogenannte Kerygma
und der historische Jesus (1958).
For one thing, Hegel says as much: «As science, truth is pure self - consciousness in its self - development and has the shape of the self, so that the absolute truth of being is the known Notion and the Notion as such is the absolute truth of being (
das an
und für sich seiende).
(Martin Buber, «Der Chaluz
und seine Welt» [Aus Einer Rede], Almanach des Schoken Verlag auf
das Jahr 5697 [1936 - 37], p. 89 f.; Kampf um Israel, pp. 25 f. [my translation], 253, 268 f., 193, «The Gods of the Nations and God,» p. 210, «And If Not Now, When?»
On Freud cf. H. Ruppelt, «
Das Freiheitsverstandnis in Psychologie
und Ethik,» Zeitschriftfur Katholische Theologie 99 (1977), 25 - 46.
(Martin Buber, «Offenbarung
und Gesetz» [from letters to Franz Rosenzweig], Almanach des Schocken Verlags auf
das Jahr 5697 (1936 - 37), pp. 149 - 153 [my translation].
(Cf. Ferdinand Ebner,
Das Wort
und die geistigen Realitäten; Gabriel Marcel, Journal Métaphysique, 2nd Part; Marcel, Being and Having, pp. 104 - 111, 149 - 168, 233 - 239; Paul Ricaeur, Gabriel Marcel et Karl Jaspers, pp. 151 - 185, and especially Part II, chap.
The psychological significance of the I - Thou relation was recognized, independently of Buber, in Ferdinand Ebner's
Das Wort
und die geistigen Realitäten.
(Martin Buber, «
Das Judentum und die Menscheit,» Drei Reden über das Judentum [Frankfurt am Main: Rütten & Loening, 1911], pp. 35 -
Das Judentum
und die Menscheit,» Drei Reden über
das Judentum [Frankfurt am Main: Rütten & Loening, 1911], pp. 35 -
das Judentum [Frankfurt am Main: Rütten & Loening, 1911], pp. 35 - 56.
«
Das Zwischenreich» and «Instinkt
und Intuition»; Nicholas Berdyaev, Solitude and Society, trans.
II — «Strukturanalyse des Miteinanderseins,; Cullberg,
Das Du
und die Wirklichkeit, chaps.
cit.; Cullberg,
Das Du
und die Wirklichkeit, op.
iv; Heinrich Frick,
Das Reich Gottes in amerikanischer
und in deutscher Theologie der Gegenwart (Giessen, 1926); W. A. Visser «t Hooft, The Background of the Social Gospel in America (Haarlem, 1928), chaps.
But the memory with which the historian is concerned, in so far as it reproduces facts of the past in their purely worldly actuality, is of wholly different order, and memory in that sense can imperil and even destroy «historic» existence, as Nietzsche showed in Vom Nutzen
und Nachteil der Historie für
das Leben.
Gerhardt Kruger, Einsicht
und Leidenschaft,
Das Wesen des platonischen Denkens, Frankfort, 1939, p. 11f.)
(The important works of Schweitzer dealing with this subject are
Das Messianitäts
und Leidensgeheimnis: Eine Skizze des Lebens Jesu (Tübingen, 1901).
To both Humboldt assigns the task of strengthening and deepening our sense of «reality» in its ideal aspect, to recognize the true and to conform to it («
das Wahre zu erkennen
und sich anzuschliessen»).
Further, a more careful attention to Grässer's argument, especially to his argument that the situation envisaged by the saying is that of the early Church and her experience rather than that of the ministry of Jesus, (E. Grässer,
Das Problem der Parusieverzögerung in den synoptischen Evangelien
und in der Apostelgeschickte [Beihefte zur ZNW 22 (Berlin: Alfred Töpelmann, 1957)-RSB-, p. 138.)
Das und gaaaaaanz viel mehr...
Dass auch wenn man keine Ahnung von Designern
und den aktuellen Shows auf den Laufstegen hat, man wahrscheinlich spätestens in der nächsten Saison ein Teil trägt,
das von genau diesen Shows inspiriert ist.
Online - Dating,
das sind nicht nur Algorithmen
und ein groer Beziehungsmarkt, in dem um die beste Partie gefeilscht wird.
Kann
das HTC 10
das iPhone
und Galaxy diesmal schlagen.
Gemeinschaftswerks der Evangelischen Publizistik (GEP) g Gmb H Emil - von - Behring - Straße 3 60439 Frankfurt am Main (Sitz der Gesellschaft: Frankfurt a. DE 114 235916) Direktor: Jörg Bollmann de
Das GEP ist das multimediale Kompetenzzentrum für die Evangelische Kirche in Deutschland, ihre Gliedkirchen, Werke, Einrichtungen sowie für die evangelischen Freikirchen und alle interessierten Unternehmen und Organisationen.Ti ricordiamo che possiamo fornire tutti gli articoli free dating sites geelong OSCULATI con sconti elevati!Watch our LIVE Webcast every Sunday or Watch ON DEMAND at your convenien
Das GEP ist
das multimediale Kompetenzzentrum für die Evangelische Kirche in Deutschland, ihre Gliedkirchen, Werke, Einrichtungen sowie für die evangelischen Freikirchen und alle interessierten Unternehmen und Organisationen.Ti ricordiamo che possiamo fornire tutti gli articoli free dating sites geelong OSCULATI con sconti elevati!Watch our LIVE Webcast every Sunday or Watch ON DEMAND at your convenien
das multimediale Kompetenzzentrum für die Evangelische Kirche in Deutschland, ihre Gliedkirchen, Werke, Einrichtungen sowie für die evangelischen Freikirchen
und alle interessierten Unternehmen
und Organisationen.Ti ricordiamo che possiamo fornire tutti gli articoli free dating sites geelong OSCULATI con sconti elevati!Watch our LIVE Webcast every Sunday or Watch ON DEMAND at your convenience!
Wir wnschen euch allen Frohe Ostern
und freuen uns schon auf
das Speed Dating in Mannheim im Zapatto am 4.
Professionelle
und achtsame Beratung rund um
das Thema Beziehung.
Erhalten Sie die aktuellste Java - Software
und entdecken Sie
das verbesserte digitale Erlebnis der Java - Technologie A shoulders I http greencarexaminer Co..
Planschen Im Bade Land Wolfsburg, einem der modernsten
und grten Freizeitbder Deutschlands, finden Sie all
das.
German musical rap - like chants (with MP3 and exercises) packets from this collection are: Gut
und Schlecht - German Musical Chant About Expressions With «Haben» Im Zoo - German Musical Chant About the Conversational Past + «war» In der Schule — German Musical Chant About School Objects and Imperatives In der Stadt - German Musical Chant About Town Vocabulary and Prepositions Brigitta — German Musical Chant About Romance, Dative and Accusative Preps
Das Wetter - German Musical Chant About Weather Der erste Schultag - German Musical Chant About School Vocab and Imperatives Der Körper - German Musical Chant About the Body and Imperatives Die Familie - German Musical Chant About Family and Genitive Case Klamottten - German Musical Chant About Clothing and Adjectives Klassenausflug - German Musical Chant About Trip Vocabulary, Pronouns and Case Klatschen - German Musical Chant About Modals Mein Haus - German Musical Chant About House and Rooms Vocabulary Mein Tag - German Musical Chant About Reflexive Personal Verbs Obstsalat - German Musical Chant About Fruit, «to Like» Expressions Spass mit Verben — Very Cool German Musical Chant Conjugating ANY Verb ANY Tense Was, Wann
und Wie - German Musical Chant Comparing All Verb Forms Woher kommst du?
Und es wird nicht
das... Read more»
Und es wird nicht
das letzte sein.
The Frankfurt Fellows 2017 are: Leonardo Archila, Publishing Director, Intermedio Editores, Columbia Dorothy Aubert, Editor, Hugo & Cie / Publisher & Founder, Belleville éditions, France Anish Chandy, Head of Business Development & Rights, Juggernaut Books, India Anne Isabel Cowley Meadows, Commissioning Editor, Granta & Portobello Books, UK Stella Soffia Jóhannsdóttir, Acquiring Editor, Forlagid, Iceland Tynan Kogane, Editor, New Directions Publishing, USA Johanna Laitinen, Executive Editor, Gummerus Kustannus, Finland Hernán López Winne, Co-founder
und Editorial Director, Ediciones Godot Srl, Argentina Lisanne Mathijssen, Commissioning Editor, HarperCollins Holland, Netherlands Rita Mattar, Editor
und Rights Manager, Companhia
das Letras, Brazil Hiromi Morikawa, Foreign Rights Manager, Iwanami Shoten, Publishers, Japan Dominique Pleimling, Editorial Director, Eichborn / Bastei Lübbe, Germany Anna Slotorsz, Rights and Royalties Manager, Sonia Draga Sp. z o.o., Poland Mariia Shakura, Publisher, Book Club Family Leisure Club, Ukraine Flavia Vadrucci, Junior Editor, Marsilio Editori S.p.A., Italy Qian Yin, Foreign Rights Manager, Liaoning Science and Technology Publishing House Ltd., China Since 1998, the Frankfurt Fellowship Programme has been bringing together international publishing professionals in the run - up to the Frankfurter Buchmesse.
Opening October 2012 at GALERIE HOFFMANN in Friedberg (Germany), the exhibition die systeme
und...
das lächeln.
Their collaborative work has been presented in exhibitions in Australia and internationally, including: Sorry You Missed Me, Royal College of Art, London, 2016; Während der Ausstellung ist
das Museum geschlossen, Museum für Neue Kunst, Freiburg, Germany, 2016; MONA FOMA Festival, Salamanca Art Centre, Hobart, 2016; Performing Public Art Festival, Vienna Biennale, Austria, 2015; MAF Edge: Social Capital program curated by Jacqueline Doughty, Melbourne Art Fair, 2014; Festival of Live Art, Arts House, Melbourne, 2014; Site Dedicated to the Active Effacement and Complete Disregard of History, Zentrum für Kunst
und Urbanistik, Berlin, 2013; and Ibrahim the Algorithm, Mathematics of Small Numbers group exhibition curated by Anusha Kenny, Footscray Community Art Centre, Melbourne, 2012.
1994 Don't Look Now, Thread Waxing Space, New York (catalogue) Cross and Square Grids, Museum of Modern Art, Saitama, Japan Abstraction: A Tradition of Collecting in Miami, Center for the Fine Arts, Miami, FL (catalogue)
Das Americas, Galeria Luisa Strina, São Paulo, Brazil (catalogue) Elvis + Marilyn: 2 x Immortal, Institute of Contemporary Art, Boston, MA (catalogue) Come dire, splendori, Pontormo Rosso Gallery, Carmignano, Italy Notational Photographs, Metro Pictures, New York Rudiments d'un musée possible, Musée d'Art Contemporain, Geneva Le Constanti Nell» Arte, Galleria Lia Rumma, Naples (catalogue) 30 Years: Art in the Present Tense, Aldrich Museum of Contemporary Art, Ridgefield, CT (catalogue) The Assertive Image: Artists of the Eighties, Armand Hammer Museum and University of California, Los Angeles The Use of Pleasure, Terrain Gallery, San Francisco, CA (curated by Robert Nickas) Punishment + Decoration, Hohenthal
und Bergen, Cologne, Germany Katarina Fritsch, Peter Halley, Hubert Kiecol, Imi Knoebel, Sherrie Levine, Richard Prince, Jablonka Galerie, Berlin
John Weightman as Francis Bacon: Full Face and in Profile, Oxford 1983, pl.101 (col.) H. Platschek, «Francis Bacon: Alle Kunst ist Instinkt», Art:
Das Kunstmagazin, no. 10, Oct. 1984, p. 34 (col.) Wieland Schmied, Francis Bacon: Vier Studien zu einem Porträt, Berlin 1985, p. 127, pl.170 Friedhelm Mennekes, «Francis Bacon: Distanzierung vom Augenschein - Transformation des Mythischen», Kunst
und Kirche, no. 1, 1986, p. 36 Michel Leiris, Francis Bacon, London 1988, pl.94 (col.) Wieland Schmied, Francis Bacon: Commitment and Conflict, Munich and New York 1996, [p. 131], pl.38 (col.) Into a typically restricted pictorial space Bacon brought together the four protagonists listed in the painting's title: Three Figures and Portrait.
2003 Les escargots ridiculisès (with
da group), The Royal Pawn Shop, Berlin The real life of Lucy McKenzie, Performance mit Husain, Richter
und Jensen, Gute Stube, Hildesheim
2007 The Kitakyushu Biennial» 07, Moji - Ko Kitakyushu, Japan Brussels Biennial, Brussels Stéphane Dafflon / Thomas Bayrle, Air de Paris, Paris Tbilisi 4: Everyday is Saturday, Tbilisi, Georgia Body Politicx, Witte de With, Center for Contemporary Art, Rotterdam Small Is Beautiful, Ursula Blickle Stiftung, Kraichtal - Unterröwisheim Imagery Play, PKM Gallery, Beijing
Das Kapital - Blue Chips
und Masterpieces, Museum für Moderne Kunst, Frankfurt / M What does the jellyfish want?
From 2011 to 2016 Hafner has been the artistic and managing director of the Kunstverein für die Rheinlande
und Westfalen, where he has organized monographic exhibitions with artists such as Tim Berresheim, Charlotte Prodger, Josephine Pryde, Rosa Sijben, Dominik Sittig and Walter Swennen and thematic exhibitions such as «
Das Beste vom Besten «on art's differentiating economies, «Zum Beispiel «Les Immatériaux ««co-curated by Christian Kobald with reference to Jean - François Lyotard's seminal «philosophical «exhibition «Les Immatériaux «from 1985 or «Die Kunst der Türken / The Art of the Turks / Türklerin Sanati ``, co-curated by Manuel Graf; in 2012 and 2013 Hafner also presented the first museum survey of the artistic oeuvre of Henry Flynt in Düsseldorf and ZKM Karlsruhe.
2006 Whitney Museum of American Art, New York, Picasso and American Art, exhibition traveled to the Walker Art Center, Minneapolis, MN Hanart TZ Gallery, Hong Kong, Dusseldorf School of Photography and Contemporary Western Masters Boca Raton Museum of Art, Boca Raton, FL, Life as a Legend; Marilyn Monroe Galerie Julius Hummel, Vienna,
Das Öffnen
und Schliessen des Mundes Chelsea Art Museum, New York, The Food Show; The Hungry Eye La Maison Rouge, Paris, busy going crazy, The Sylvio Perlstein Collection WP Editions, Philadelphia, PA, Mixographia; Works on Paper, Inc..